Wednesday, February 9, 2011

Kembali

Alhamdulillah..

Agak lama juga tidak update bloq, (dah mula tak istiqamah ni)..(nak bagi alasan sibuk la tu...beribu lagi kalau nak bagi alasan..)

Ya, "sibuk" is not the good reason if you want to portray you are good, but, the exact reason why is because your time management is bad..hmm ada benarnya.. tetapi faktor lain juga harus di ambil kira.

Apa, pun moralnya dalam hidup..what happened in our life is not just depend on one reason there are many external factors, limitation, precipitating factors, aggrevating factors that would lead to such situation..

RESEARCH:
-2nd Experience conduct dekat klinik..sometimes challenging and happening..sometimes sedih (bila dapat sedikit subject)-apa pun saya akan cuba collect data semampu saya. InsyaAllah
-My advisor dah bagi warning awal-awal suruh siapkan everything include report before posting and final exam..Fuh! data pun tak keep in lagi Dr..entah la sempat ke tak..(peliknya, kenapa orang lain tak kena warning macam saya?)

CLINICAL POSTING
dulu ura-ura nak posting dekat HUKM selama 2 bulan..hati saya benar-benar berbunga sebab dapat jumpa dengan mereka yang sering saya rindui..tetapi, sekarang dengarnya dah berubah, 1 bulan dekat HUSM, 1 bulan dekat HUKM...pun gembira juga sebab dapat pulang ke "Home Town"...tapi, apa pun saya akan cuba gembira dengan semua keadaan kerna saya tahu DIA telah mengatur yang terbaik buat saya..


Esok , 10/2/11- primary healthcare porject, Buat dekat tadika..sedihnya kerna saya kena jadi speaker untuk healthy eating habits..(duk stress, macamne nak cakap dengan kanak-kanak ni..) adoi...


Semoga Allah permudahan.

"Mencari Redha Allah"

1 comment: